Bezoekadres
Adam Smith Building,
Thomas R. Malthusstraat 1-3,
1066 JR Amsterdam
020 620 0666
Postadres
Postbus 117
1000 AC Amsterdam
Openingstijden
Ma t/m vrij 08:30 – 17:30
Za – zo gesloten
KvK 33.205.832
IBAN: NL33FVLB0632667761
SWIFT/BIC: FVLBNL22
Bent u het inhoudelijk niet eens met een vordering?
Heeft u een brief of e-mail van ons ontvangen en bent u van mening dat de vordering niet klopt of dat u de vordering niet hoeft te betalen? Neemt u dan – binnen de termijn die in de brief of e-mail vermeld staat – contact met ons op.
In onze aanmaning vindt u onder Contact de verschillende manieren om uw bezwaar in te dienen. Uw bezwaar komt bij de verantwoordelijke dossierbehandelaar uit die – in samenspraak met onze klant – inhoudelijk op uw bezwaar zal reageren.
Bent u telefonisch benaderd maar heeft u geen brief of e-mail ontvangen? Neemt u dan contact op via 020-6200666. Wij helpen u graag verder.
Dien hier uw klacht in
Bekijk hier onze klachtenprocedure voor meer informatie over het indienen en behandelen van uw klacht.
Waar wij voor staan
1
Positieve klantbeleving
Onze focus op positieve klantbeleving is niet alleen uiterst succesvol, maar ook een belangrijke waarde voor onze organisatie. Herkent u zich hierin?
2
Procesoptimalisatie
Vanuit onze passie om u te ontzorgen streven wij continu naar verbetering. Zo creëren wij samen met u de beste weg voor maximale procesoptimalisatie.
3
Werkkapitaal maximaliseren
TKB gelooft dat processen en samenwerkingen altijd beter kunnen. Om deze reden hebben wij in onze aanpak ruimte voor voortgang en groei.
4
Verhogen van kwaliteit
Onze kwaliteitsbehoefte maken wij dagelijks voor u waar. Kwaliteit is ons bestaansrecht en als waarde algeheel verweven in onze manier van werken.