Skip to content

Achter de schermen bij de Frontoffice met Safiyen

Safiyen is bijna twee jaar geleden begonnen als Frontoffice medewerker bij TKB. Haar reis naar TKB startte toen zij werd benaderd via LinkedIn: “Ik had gelijk bij het eerste gesprek een goed gevoel. Het is fijn dat je toch iets kan betekenen voor een ander,” deelt Safiyen. Dit maakte de Frontoffice bij TKB een natuurlijke keuze voor haar. 

De dag goed starten

Elke werkdag begint voor Safiyen rond 8 uur ’s ochtends, wanneer ze als een van de eersten op kantoor arriveert. Samen met haar collegas van de Frontoffice zorgt zij ervoor dat alles klaarstaat voor de komst van andere medewerkers en bezoekers. Dit omvat het controleren van de uitstraling van het kantoor, het aanvullen van de koffiecorners en het zorgen dat alle kantoorartikelen gereed zijn voor gebruik.  

Een soepele werkdag

“Als collega’s vragen hebben, zorgen we dat ze door worden verbonden naar de juiste afdeling om deze beantwoord te krijgen,” legt Safiyen uit. Naast het contact met interne stakeholders, zoals collega’s, fungeert Safiyen ook als aanspreekpunt voor externe leveranciers, zoals de leverancier van koffie en facilitaire diensten. Ze coördineert de communicatie en zorgt ervoor dat alle benodigdheden op tijd worden geleverd. Ook is zij verantwoordelijk dat eventuele problemen worden opgelost. 

Safiyen werkt nauw samen met haar team om een soepele werkdag te garanderen. Ze maken gebruik van verschillende middelen: zoals een Trello-board voor taakbeheer en doelbepaling, Outlook voor het plannen van afspraken en communicatie, en Collection voor het afhandelen van debiteurenzaken. “We hebben elke week een meeting waarbij we onze doelen ter sprake brengen,” legt Safiyen uit. “Het is belangrijk om als team op één lijn te zitten en onze taken goed te verdelen.” 

Voldoen aan verwachtingen

Een van de uitdagingen waar Safiyen en haar team soms mee te maken krijgen is dat het lastig is om altijd aan ieders verwachting te voldoen, “maar we proberen daar een middenweg in te vinden.” Ze herinnert zich een memorabel moment waarbij het team te maken kreeg met een lastige beller die het team langdurig opzettelijk verhinderde. Ondanks de uitdaging wisten Safiyen en haar collega’s het hoofd koel te houden en zelfs wat humor uit de situatie te halen. “Eigenlijk was het wel grappig. Ik had er wel even om gelachen, want diegene speelde André Hazes liederen. We konden even meezingen.” 

Promotie binnen TKB

Na bijna twee jaar in haar rol als Frontoffice medewerker heeft Safiyen niet alleen haar taken met toewijding vervuld, maar heeft ze ook een opmerkelijke groei doorgemaakt binnen het bedrijf. Haar inzet, competenties en leiderschapskwaliteiten werden al snel opgemerkt, wat leidde tot de kans om door te groeien naar de rol van Frontoffice teamleider. Zo ondertussen bekleedt ze deze rol al bijna een jaar met veel plezier. 

Tot snel!

Safiyen en haar team staan klaar om je te verwelkomen tijdens je volgende bezoek bij ons op kantoor.

Optimalisatie van het financiele proces

Download onze whitepaper:

Optimalisatie van het financiële proces

Ontdek het met de gratis demo

Zien is geloven. Daarom kunt u TRUST IT gratis en vrijblijvend ontdekken en ervaren. In een online call laten we u zien hoe onze applicatie werkt en geven we u een demo. Nieuwsgierig? Vraag de demo aan door uw gegevens in te vullen en we nemen zo snel mogelijk contact met u op.