PreZero
Oog voor kansen
“Vertrouwen is de essentie bij
alle vormen van samenwerking”
Credit Management
Specialist TKB
Wie zich verdiept in de wereld van het afvalmanagement, komt al snel tot de volgende conclusie: er zijn weinig afvalzaken waar PreZero geen verstand van heeft. De organisatie biedt grensverleggende en duurzame oplossingen op het gebied van afvalmanagement. Zij verzorgt de inzameling, de recycling en de (energetische) verwerking van veel verschillende soorten afval.
Oog voor kansen
Inspelen op ontwikkelingen in de markt en antwoorden bedenken op de steeds groter wordende vraag naar duurzaam afvalmanagement zijn uitdagingen die PreZero dagelijks succesvol aangaat. De dynamische onderneming verliest de zorg voor het milieu hierbij geen moment uit het oog.
Een organisatie die kwaliteit en innovatie hoog in het vaandel heeft staan, kan uitsluitend optimaal rendement behalen als zij kiest voor duurzame samenwerkingspartners die deze waarden delen. Zo ook bij de keuze voor haar incassopartner. Rick Dijkers, Credit Manager bij PreZero, vertelt hoe de onderneming haar credit managementbeleid voert en wat de succesvolle samenwerking met Trust Krediet Beheer (TKB) voor het bedrijf betekent.
BENIEUWD WAT WE VOOR U KUNNEN BETEKENEN?

Jus uit de dossiers halen
Dijkers heeft in het verleden reeds eerder succesvol met TKB samengewerkt en hij besloot het bedrijf een kans te geven binnen PreZero. “En dat bleek een goede keuze te zijn aangezien TKB heel goed aanvoelt wat wij nodig hebben. Een incassopartner die als het ware de jus uit de dossiers haalt,” filosofeert Dijkers en vervolgt, “De medewerkers van TKB bieden dienstverlening en service op kwalitatief hoog niveau: het zijn mensen met veel kennis van zaken en de juiste mentaliteit. Door de jaren heen is de organisatie zeer consistent gebleven zowel op het gebied van het personeel (een laag verloop) als op het gebied van kwaliteit. En dat is echt bijzonder in deze tijd, daarmee onderscheidt TKB zicht van de rest van de bulk.”
Maatwerk
Genieten
Prettig contact
Gestegen kennisniveau
Dijkers geeft aan dat TKB zeker een rol heeft gespeeld in de kortere doorlooptijd van de openstaande facturen. Dijkers ziet het werk van TKB als een perfect passend verlengstuk van het credit managementproces van PreZero. “Maar het grootste pluspunt vind ik wel dat dankzij de samenwerking met TKB het kennisniveau van mijn medewerkers gestegen is. De vele leermomenten over de dossieropbouw van de debiteuren bijvoorbeeld, zijn van grote toegevoegde waarde voor onze debiteurenbeheerders. Het heeft onze afdeling naar een hoger niveau getild. Dit bewijst nog eens dat het belang van ons, de klant, bij TKB voorop staat, hetgeen zichtbaar leidt tot betere resultaten”, aldus Dijkers.
Waar wij voor staan
1
Positieve klantbeleving
Onze focus op positieve klantbeleving is niet alleen uiterst succesvol, maar ook een belangrijke waarde voor onze organisatie. Herkent u zich hierin?
2
Procesoptimalisatie
Vanuit onze passie om u te ontzorgen streven wij continu naar verbetering. Zo creëren wij samen met u de beste weg voor maximale procesoptimalisatie.
3
Werkkapitaal maximaliseren
TKB gelooft dat processen en samenwerkingen altijd beter kunnen. Om deze reden hebben wij in onze aanpak ruimte voor voortgang en groei.
4
Verhogen van kwaliteit
Onze kwaliteitsbehoefte maken wij dagelijks voor u waar. Kwaliteit is ons bestaansrecht en als waarde algeheel verweven in onze manier van werken.